خرید ملک در آنتالیا

اگر در مورد آنتالیا و خرید ملک در آن اطلاعات کافی دارید میتوانید از این مطالب بگذرید و در پایین صفحه خانه های موجود را ببینید. اما اگر علاوه بر دیدن واحد ها علاقمند به آشنایی با این شهر هستید با ما همراه باشید.

آنتالیا پنجمین استان پر جمعیت ترکیه است، یک استان خیلی سر سبز، خوش آب و هوا و به معنای واقعی زیبا. اکثر اوقات اسمشو در صدر شهرهای ترکیه برای خرید ملک میخونیم. اما آیا این ویژگی هایی که گفتیم برای زندگی در آنتالیا و خرید ملک در آنتالیا کافی است؟

های آنتالیا

 

کوچه های آنتالیا

آنتالیا کجای ترکیه قرار دارد؟

قبل از هر چیزی خوبه که با موقعیت جغرافیای آنتالیا آشنا شویم.

آنتالیا در جنوب ترکیه قرار دارد. تا پایان سال 2021 جمعیتش حدودا 3 میلیون نفر بوده، که این رقم در فصل هایی که توریست وارد شهر میشه خیلی زیاد تر است. البته در حال حاضر که این مقاله رو مینویسم با توجه به این که تعداد خیلی زیادی مهاجر از روسیه و اوکراین به این شهر اومدن و بازار خرید ملک در آنتالیا حسابی پیشرفت داشته جمعیت شهر خیلی بیشتر شده.

ما در ایران تقسیم بندی هامون به این صورته که استان داریم و شهرستان، اما در ترکیه، ایل و ایلچه داریم. آنتالیا ایل یا همون استان است و دارای زیر مجوعه هایی ست که بهش ایلچه میگوییم.

ایلچه های آنتالیا 19مورد است و معروف ترین آنها :

مرات پاشا، کنیالتی، کپز، کاش، کمر، بلک، فینیکه، آکسو، آلانیا و دوشیمالتی است.

ایلچه های مراتپاشا، کپز، کنیالتی، آکسو و دوشیمالتی مرکزی هستند.

کپز پر جمعیت ترین ایلچه می باشد، البته چون دریا نداره به گوش کسانی که به قصد سفر به آنتالیا می روند، آشنا نیست و بافت بومی دارد اما برای خرید آپارتمان در آنتالیا در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین مناطق است. کپز پر از مجموعه هایی که جدیدا ساخته شده و امکانات رفاهی بسیاری دارد.

یکی از معروف ترین ایلچه ها برای ایرانیان، مرات پاشا است، که منطقه ی لارا در آن قرار دارد. بلک و کمر هم به دلیل هتل های معروفی که دارد شناخته شده است. این منطقه در گذشته برای خرید ملک در آنتالیا گزینه ی بسیار خوبی بود اما امروزه با توجه به اشباع شدن جمعیت اکثر اوقات گزینه های کمتری پیش روی شما قرار میدهد.

ایلچه ی معروف بعدی کنیالتی می باشد که منطقه ی حورما، لیمان و اونجالی در آنجا قرار دارند. البته محله های بیشتری دارد اما این مناطق به گوش ایرونی ها خیلی آشنا تره چون تعداد جمعیت هموطنانمون در آنجا مخصوصا حورما خیلی بیشتره. برای خرید ملک در آنتالیا در اونجالی گزینه های بسیار لوکس  و مدرنی وجود دارد و این محله یکی از لوکس ترین ها و البته گرونترین منطقه های آنتالیا می باشد.

در مقاله ای خیلی جامع از مناطق مختلف آنتالیا گفته ایم که اگر مایل به شناخت بیشتر هستید میتوانید آن را مطالعه نمایید: آشنایی با مناطق مختلف آنتالیا

ملک در آنتالیا 1

 

خرید ملک در آنتالیا

آب و هوای آنتالیا:

اگر قصد خرید ملک در آنتالیا رو دارید ممکنه به زندگی در آنتالیا هم فکر کنید، شاید هم به عنوان سرمایه گذاری باشه. اما اگر قصد زندگی دارید شاید خوب باشه راجع به آب و هوای این شهر هم بدونین.

همونطور که همیشه در دوران مدرسه خوندیم، آب و هوای مدیترانه ای یکی از بهترین آب و هوا بوده است و آب و هوای آنتالیا مدیترانه ای می باشد. تقریبا 300 روز سال آفتاب میبینید و برف تقریبا دیده نمیشه. میشه گفت نزدیک 20 ساله در این شهر برف نباریده است. البته با فاصله ی کوتاهی از مرکز شهر شاهد برف و پیست اسکی خواهید بود.

در فصل بهار مثل ایران شاهد بارش باران هستیم، بارون های آنتالیا خیلی معروفه چون تقریبا همیشه طوری می باره که شما نمیتونین از قدم زدن زیر اون لذت ببرین و بهتره دنبال یک سقف بگردین تا پناه بگیرین.

پروژه ها در آنتالیا

 

نمونه پروژه ها در آنتالیا

از اواسط خرداد ماه میشه در دریا شنا کرد و کم کم هوا گرم میشه، تابستون در آنتالیا به شدت هوا گرمه و تقریبا نمیشه روز رو بیرون بگذرونید مگر در مراکز خرید یا دریا و درحال شنا. از همین رو زندگی شبانه در تابستان های این شهر جریان داره. بعضی روزها هوا به بیش از 40 درجه میرسه و به شدت شرجی است. حتی بیشتر از شمال خودمون.

زمستون ها باد و بارون های زیادی داره اما پاییز در آنتالیا تقریبا 3 ماه خوش آب و هوا رو میگذونین، اختلاف دما در پاییز بین شب و روز خیلی زیاده و اگر به فکر سفر در فصل پاییز هستید حتما برای روز لباس خنک و برای شب لباس گرم همراه داشته باشید.

خب فکر کنم این توضیحات در مورد آب و هوای آنتالیا تقریبا کافی بود و در کل اگر سرمای زیاد رو دوس ندارین زندگی در آنتالیا میتونه خیلی جذاب باشه و خرید ملک در آنتالیا میتونه تصمیم خوبی برای شما باشه.

های آنتالیا

 

خانه های آنتالیا

سرمایه گذاری در آنتالیا :

اگر به فکر سرمایه گذاری هستید آنتالیا میتونه گزینه ی خوبی باشه. آنتالیا پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاری در حوزه ی توریست داره و این موضوع هر سال بهتر هم میشه. سرمایه گذاری در آنتالیا میتونه شامل ساخت هتل، کافه، رستوران و هر آنچه با توریست ارتباط دارد باشد. در سالی که گذشت بیشترین سرمایه گذاری که خارجی ها در این شهر انجام داده بودن در حوزه ی کشاورزی، املاک و گردشگری بوده است.

در مقاله ای به طور مفصل سرمایه گذاری در آنتالیا رو بررسی کردیم. یکی از راههای سرمایه گذاری میتونه خرید ملک در آنتالیا باشه، اگه به صورت پیش فروش باشه و از پروژه ها خرید ملک رو انجام بدین میتونین در مدت کوتاهی سود قابل توجهی کنید، علاوه بر این که از مزایای دیگری نیز استفاده خواهید کرد که در مقاله ای به طور کامل از آن گفتیم: سرمایه گذاری در آنتالیا

گذاری با خرید ملک

 

سرمایه گذاری با خرید ملک

اقامت از طریق خرید ملک در آنتالیا:

قبلا قانون به این صورت بود که برای شهرهای بزرگ ملک شما باید 75 هزار دلار و برای شهرهای کوچک باید 50 هزار دلار قیمت داشته باشه اما از حددوا یک ماه پیش این قانون تغییر کرد و برای اخذ اقامت ترکیه در هر شهری باید ملکی که خریداری مینمایید حداقل دویست هزار دلار ارزش داشته باشه و این رقم باید در سند قید شده باشه.

فروش آپارتمان لوکس در آنتالیا

 

پیش فروش آپارتمان لوکس در آنتالیا

زندگی در آنتالیا خوبه یا استانبول؟

همونطور که گفتیم اول باید هدفتون از مهاجرت رو مشخص کنید، مثلا اگر بازنشسته هستید و دنبال شهری برای آرامش می باشید صد در صد زندگی در آنتالیا و خرید ملک در آنتالیا میتونه بهترین گزینه برای شما می باشد اما اگر قصد دارید بعد از مهاجرت کار کنید استانبول یا سایر شهر های صنعتی در ترکیه برای شما گزینه های بهتری می باشند.

اگر هنرمند هستید قطعا استانبول شهر رویایی برای شما خواهد بود، اگر به کار کردن در کافه و رستوران علاقمند هستید آنتالیا گزینه های خوبی برای شما خواهد داشت.

اگر فرزندتون در حال تحصیل است و دوست دارین در شهری زندگی کنین که آرامش و امنیت داشته باشید آنتالیا این نیاز شما را تامین می کند و تقریبا در همه جای شهر و هر ساعتی از روز شما میتونین با امنیت کامل باشید. این تجربه ی مشترک خیلی از ایرانیان در آنتالیا است.

اگر اهل رفتن به فستیوال و جشنواره های مختلف هستید استانبول بهترین گزینه برای شما می باشد، در آنتالیا سالانه چندین فستیوال برگزار می گردد اما به نسبت آنچه در استانبول است تقریبا هیچ به حساب میاد.

به طور کلی آنتالیا به نسبت استانبول شهری کم جمعیت تر است، ترافیک خیلی کمتری دارد، امکانات تفریحی کمتری دارد، گزینه ی شغلی کمتری دارد، امنیت بسیار بیشتری دارد و تصمیم برای مهاجرت به آنتالیا یا استانبول در نهایت به فاکتور های شما بستگی دارد. اما میتونه از این بابت خیالتون راحت باشه که اگر مشکل مالی یا محدودیتی از این نظر نداشته باشید زندگی در آنتالیا میتونه واستون تبدیل به روزهای خوبتون شه.

در مقاله ای به طور کامل زندگی در آنتالیا را بررسی کرده ایم که شما رو حسابی با این شهر آشنا میکنه، میتونین قبل از خرید ملک این مقاله رو مطالعه نمایید: راهنمای جامع زندگی در آنتالیا

آنتالیا

 

شهر آنتالیا

بهترین منطقه ی آنتالیا برای خرید ملک:

تا سال پیش اکثر ایرانی ها رو در منطقه ی حورما و لارا میدیدین، اما بعد از ممنوع شدن چند منطقه برای خارجیا و بودن منطقه ی حورما در این مناطق ممنوعه  دیگه افراد جدیدی نمیتونن برای اقامت اقدام کنند.

اگر علاقمندین یک منطقه ی آروم و نزدیک به دریا زندگی کنید، منطقه ی شیرینیالی در مرات پاشا و گورسو یا اونجالی در کنیالتی جز بهترین گزینه ها برای شما می باشد.

اگر نزدیک بودن به دریا واستون قابل اهمیت نیست و ترجیح میدین در آپارتمان های شیک و نوساز زندگی کنین محله ی کپز میتونه گزینه ی خوبی برای شما هنگام خرید ملک در آنتالیا باشه.

%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C

 

آنتالیاگردی

اگر به شلوغی و دیدن رفت و آمد افراد و بازار علاقمند هستید زندگی در مرکز شهر مثل ایشیکلار و محدوده ی مارک آنتالیا میتونه خوب باشد. البته در این محدوده پیدا کردن خونه ی نوساز خیلی سخته.

اگر قراره با ایرانی ها مراوده داشته باشید به هر دلیلی مثل شغل، منطقه ی لارا میتونه گزینه ی بهتری باشد.

اگر دور بودن از شهر واستون اهمیتی نداره و یا کار آنلاین انجام میدین و به فکر خرید ملک در آنتالیا هستید پیشنهاد میکنم از منطقه دوشیمالتی هم دیدن کنید. این منطقه علاوه بر آپارتمان هایی با منظره ی زیبا دارای ویلاهای بسیار لوکسی می باشد.

اگر واستون سواله کدوم منطقه از نظر امنیتی بهتره باید بگم هیچ تفاوتی در این مناطق وجود نداره و همونطور که قبلا گفتم آنتالیا برای زندگی شهری کاملا امن است.

در ترکیه

 

بانکها در ترکیه

باز کردن حساب در ترکیه

در صورتی که تصمیم به خرید ملک گرفتین و از بین گزینه هایی که مجموعه ی دنیز آنتالیا گروپ به شما پیشنهاد می دهد موردی را پسند کردین همکاران ما برای شما و انجام نقل و انتقالات مالی در بانک زراعت ترکیه حساب باز خواهند کرد.

خرید خانه در ترکیه با یک میلیارد تومان

قیمت ریال روز به روز در حال تغییر است و در حال حاضر که دارین این مطلب رو میخونین و کنجکاو هستید بدونین با یک میلیارد تومن خود میتونین خونه بخرید ممکنه یک میلیارد شما به لیر بشه 500 هزار لیر، ممکنه بشه 200 هزار لیر. پس قبل از هرچیزی خوبه که ببینید قیمت لیر در حال حاضر چند است.

موضوعی که در اینجا مهمه اینه که قیمتی که در سایتها میبینید با قیمتی که صراف بهتون میده متفاوت است پس زمان خرید ملک در آنتالیا یا ترکیه حتما از قیمت واقعی لیر مطلع شوید.

نکته ی بعدی این که حتما باید زمان خرید خونه در آنتالیا پول خود را به دلار تبدیل کنید، این قانون چند وقتی میشه که تصویب شده، و شما اگر قصد دارین با خرید خانه اقامت ترکیه رو بگیرید حتما باید 200 هزار دلار سرمایه گذاری کنید.

اما اگر فقط قصد دارید برای سرمایه گذاری ملکی را در آنتالیا خریداری نمایید و نمیخواهید از طریق آن اقامت بگیرید میتوانید قیمتهای کمتر هم بخرید.

شما میتونین از مزایای خرید آپارتمان قسطی در آنتالیا بهره ببرید و فقط با پرداخت 50 درصد مبلغ خانه صاحب آن شوید و سند را دریافت کنید و مابقی را طی اقساط یک ساله تا 18 ماهه پرداخت کنید، این اقساط با توجه به پروژه ها متفاوت است.

اما موضوعی که مهم است این است که حتی با پرداخت 50 درصد مبلغ شما سند ملک خود را دریافت می نمایید.

حمل و نقل در آنتالیا

این شهر از زیرساخت خوبی در این زمینه بهره مند است. اتوبوسها در آنتالیا حتی در کوچه پس کوچه ها تردد دارند و اصلا نباید ذهنیتتون مثل واحدهای ایران باشه. اتوبوس ها تمیز، نو و بسیار منظم هستند. شما میتونین با استفاده از نرم افزار آنتالیا کارت از جزییات تردد آنها مطلع شوید تا از این نظر خیال راحتی داشته باشید.

مورد بعدی در حمل و نقل عمومی تراموا می باشد که در سه خط فعالیت دارند. از فرودگاه به راحتی میتوانید با تراموا به مرکز شهر بیاید و این مسافت را 30 دقیقه ای طی میکند. برای رفتن به مراکز خریدی مثل آگورا، مال آف آنتالیا به راحتی میتوانید از مرکز شهر با تراموا تردد کنید. قیمت بلیط آن مثل اتوبوس حدودا 9 لیر میباشد.

تازگیا شهرداری آنتالیا اعلام کرده در روزهای آینده خط تراموایی از محدوده کنیالتی به وارساک، سپس از مرکز شهر به سمت لارا و کندو ساخته خواهد شد که در این صورت همه ی آنتالیا رو میتونین از طریق تراموا طی کنین و این بسیار اتفاق خوبی خواهد بود.

تاکسی در آنتالیا به این صورته که هم میتونین تماس بگیرید، هم از ایستگاهها استفاده کنید و هم دکمه ای که وجود داره برای این کار استفاده کنید. برای این کار فقط کافیه دکمه ی تاکسی را بزنید و منتظر بمونید. این دکمه ها خیلی نزدیک بهم و در همه جای شهر هستند. قیمت تاکسی در حال حاضر حدودا کیلومتری 20 لیر می باشد.

مورد دیگه ای که میشه ازش استفاده کنید اجاره ی ماشین در آنتالیا می باشد. اگر گواهینامه ای دارید که میتونید ازش استفاده کنید به راحتی با پرداخت حداقل 500 لیر روزانه میتوانید ماشین اجاره کنید. البته این مورد نیاز به توضیحاتی داره.

شما ممکنه با یک آشنا کار کنید که نیاز به داشتن کردیت کارت نیست. اما اگه از جاهای دیگه بخواین ماشین اجاره کنید باید از کردیت کارت استفاده کنید مگر این که با پرداخت مبلغی تحت عنوان کاسکو ماشین رو بیمه کنید که در اون صورت نیاز به کردیت کشیدن نیست. در مقاله ای به طور کامل شرایط اجاره ماشین در آنتالیا رو بررسی خواهیم کرد.

پس اگر قصد خرید ملک در آنتالیا رو دارید و حمل و نقل از دغدغه هاتون هست باید بگم اصلا نگرانش نباشید.

ملک در آنتالیا به پول ایران

 

قیمت ملک در آنتالیا به پول ایران

قیمت خانه در آنتالیا به پول ایران

بازه ی قیمتی ملک خیلی بزرگه و خیلی سخته که بدون دونستن سلیقه ی شما بگیم برای خرید ملک در آنتالیا به ریال باید این مقدار پول داشته باشید. اما به طور کلی میتونیم راهنمایی کنید و بعد از بین خانه های موجود آنچه به سلیقتون نزدیک تر است را انتخاب کنید.

اگر نزدیکی به دریا و هیچ گزینه ی دیگه ای واستون مهم نیست میدونین که باید باز هم حداقل 200 هزار دلار برای خرید ملک در آنتالیا کنار بگذارید، اما این مبلغ به پول ایران میشه چقدر؟ در حال حاضر حداقل حدودا یازده میلیارد تومن میشه.

 البته میتونین این خانه ها را به صورت قسطی خریداری نمایید. اگر مایل هستید جهت خرید خانه قسطی در آنتالیا اطلاعات کسب کنید از طریق واتس اپ باهامون در ارتباط باشید.

قدیمی آنتالیا

 

بافت قدیمی آنتالیا

خرید خانه ارزان در آنتالیا

میشه گفت منطقه ی کپز میتونین آپارتمان های معمولی بیشتری برای خرید ملک در آنتالیا پیدا کنید. مراتپاشا هم قسمتهایی رو داره که میتونین با قیمت مناسب تری ملک مورد نظرتون رو بخرید اما یادتون باشه این خونه ها میتونن قدیمی ساز باشن یا در مناطقی باشه که خیلی با سلیقه ی ایرونی ها سازگاری نداشته باشه.

ناگفته نمونه هر دو این مناطق دارای پروژه های نوساز بسیار زیادی هستند که امکانات ویژه ای دارند.

خرید ملک به صورت اقساطی در آنتالیا

شما میتونین با پرداخت 50 درصد مبلغ پروژه در ابتدا سند ملک خود را دریافت کنید و مابقی مبلغ را به صورت ماهانه تا پایان ساخت پرداخت نمایید. البته این شرایط در پروژه های مختلف متفاوت است و ممکنه برای خرید بعضی از پروژه ها نیاز به پرداخت 30 درصد مبلغ باشد.

چیزی که مهم است بدانید: شما در همان ابتدا سند ملک را دریافت میکنید و خیالتون راحت میشه بابت خرید ملک و تمام این پروسه به صورت قانونی در دفتر ثبت اسناد ثبت می شود.

شما در زمان پیش خرید خانه در آنتالیا نسبت به خرید واحد آماده با قیمتی مناسب تر معامله میکنید و در پایان ساخت و زمان تحویل واحد سود قابل توجهی کرده اید.

مورد بعدی که برای ایرانی ها خیلی مهمه این است که شما میتونین با پیش خرید خانه در آنتالیا در ساخت آن دخل و تصرف داشته باشید و داخل واحد خودتون رو میتونین تغییرات بدین و با سلیقه ی خودتون پیش ببرید.

حال اگر تصمیم به خرید ملک در آنتالیا دارین میتونین از گزینه های زیر دیدن کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در ارتباط باشید.

property for sale in konyaalti 5
گزینه ای عالی جهت سرمایه گذاری، خرید ملک در کنیالتی آنتالیا. واحد های یک خواب، دو خواب، دو خواب دوبلکس و سه خواب دوبلکس در این پروژه موجود است. امکانات رفاهی کامل همچون استخر روباز و سرپوشیده، سالن ورزشی، اتاق بیلیارد، سونا، پارکینگ مسقف، زمین بازی کودک و....
خانه در آنتالیا 12
خرید خانه دو خواب در آنتالیا همراه با استخر، نگهبانی، زمین تنیس، زمین بسکتبال، سالن ورزشی، زمین بازی کودک و پارکینگ مسقف.