بهترین سواحل آنتالیا

ده تا از بهترین سواحل آنتالیا برای شنا در تابستان

آنتالیا مروارید دریای مدیترانه در ترکیه است، گردشگران از سراسر دنیا از آن بازدید میکنند و بخاطر سواحل زیبای آن مشهور است. در این مقاله ده تا از بهترین سواحل آنتالیا برای شنا در تابستان را به شما معرفی میکنیم.

سواحل آنتالیا برای شنا
بهترین سواحل آنتالیا برای شنا

 

آنتالیا با 657 کیلومتر خط ساحلی، شن های ریز و شفاف ترین آب های قابل تصور، مقصدی عالی برای تعطیلات ساحلی در تابستان است.

یه نکته ی بامزه اگر بخوام بگم قبل از معرفی بهترین سواحل آنتالیا برای شنا اینه که ملکه مصر، کلئوپاترا، عاشق آب های شفاف آنتالیا بوده است.

داملاتاش
ساحل داملاتاش

ده تا از بهترین سواحل آنتالیا برای شنا در تابستان

ساحل داملاتاش در آلانیا

این ساحل در نزدیکی قلعه آلانیا در صدر لیست بهترین سواحل آنتالیا برای شنا قرار دارد. از یک ساحل شنی و سنگریزه تشکیل شده، شیب ساحل تقریبا تنده و میتوانید تخت های آفتاب گیر در ساحل اجاره کنید. اگر دوس دارین در ساحلی باشین که موج های بلند دریا رو ببینید اینجا رو بهتون پیشنهاد میدم.

اگر خواستین اطراف این ساحل هتل بگیرین میتونین هتل های 3 و 4 ستاره ی خوبی پیدا کنید. هتل های یوآل در اطراف این ساحل کمتر پیدا میشن.

لارا در آنتالیا
ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا در آنتالیا

این ساحل برای خانواده های دارای فرزند گزینه ای محبوب است. همچنین میشه گفت نزدیک ترین ساحل به فرودگاه آنتالیا می باشد. در بخش شرقی این ساحل میتونین بهترین هتل های آنتالیا رو ببینید، بخش غربی این ساحل نیز عمومی است.

گفته میشه در مقایسه با ساحل کنیالتی که در غرب آنتالیاست این ساحل دارای آبی گرم تر و آرام تر است.

مطالعه کنید  ثبت رکورد جدید صادرات بخش مبلمان ترکیه

در نزدیکی این ساحل سندلند قرار داره که موزه مجسمه های شنی است و یک جاذبه ی توریستی محبوب در آنتالیاست.

کاپوتاش در آنتالیا
ساحل کاپوتاش در آنتالیا

ساحل کاپوتاش در آنتالیا

این ساحل به عنوان زیباترین ساحل آنتالیا شناخته میشود. مناظر خیره کننده ای را میتونین در این ساحل ببینید.

این بهشت زیبا بین کاش و کالکان قرار داره و با آب های فیروزه ای درخشان، ساحل شنی و صخره های شیب دار شما رو جذب خودش میکنه. آب اینجا خنک تر از سایر سواحل آنتالیاست، چند غار معروف نیز در نزدیکی این ساحل نیز قرار دارد.

در آنتالیا
سولوآدا در آنتالیا

ساحل سولوآدا در آنتالیا

باید در لیست بهترین سواحل آنتالیا برای شنا اسم اینجارو گذاشت. به اینجا میگن مالدیو آنتالیا، در غربی ترین قسمت خلیج آنتالیا قرار داره، سولوآدا دارای خلیج های زیبا، شن های سفید، آبهای فیروزه ای است. در این جزیره ی خالی از سکنه دو ساحل شنی و غارهای زیادی وجود دارد.

برای رفتن به این ساحل باید فقط از قایق استقاده کرد. میتونین هم از آدراسان هم از آنتالیا تور بگیرید.

فازلیز در آنتالیا
ساحل فازلیس در آنتالیا

ساحل فازلیس در آنتالیا

این منطقه به دلیل شهر باستانی خود مشهور است اما دیدن سواحل و آبهای شفاف آن نیز خالی از لطف نیست. این منطقه سه ساحل آرام دارد که از ماسه و سنگریزه تشکیل شده است.

میتونین تور یک روزه بگیرید و از کمر به این ساحل زیبا برید و از مناظر خورشید و دریا لذت ببرید.

 

الیمپوس در آنتالیا
ساحل الیمپوس در آنتالیا

ساحل الیپموس در کمر آنتالیا

یک ساحل سنگریزه طبیعی در وسط پارک ملی، منطقه ای که در آن خبری از ساختمان های بلند و هتل نیست و فقط طبیعت را میبینید.  البته خانه های درختی در الیمپوس بسیار مشهور هستند اما ساختمان بلند در آنجا پیدا نمیشه. همچنین اطراف این منطقه رستوران های خوبی میتوانید پیدا کنید.

مطالعه کنید  هزینه خرید خانه در آنتالیا چقدره؟ بررسی 6 عامل تاثیرگذار در سال 2024

اگر تا الیمپوس رفتین میتونین با تله کابین مناظر خیره کننده را مشاهده کنید. واس دونستن جزئیات تله کابین الیمپوس میتونین از این سایت بازدید نمایید: سایت تله کابین الیمپوس.

بلک در آنتالیا
ساحل بلک در آنتالیا

سواحل بلک

قطعا لیست بهترین سواحل آنتالیا برای شنا بدون در نظر گرفتن بلک ممگن نیست. بلک پر از هتل های یوآل می باشد که اگر قصد سفر به آنتالیا داشته باشید حتما اسم این منطقه رو شنیدید. میشه گفت همیشه افراد از اقامت در بلک رضایت کامل دارند.

در بلک علاوه بر سواحل شنی و سنگ ریزه، انواع فعالیت های ورزشی و فرصت های تفریحی را نیز می توانید پیدا کنید. یکی از محبوب ترین تفریحات در بلک گلف می باشد که از سراسر دنیا علاقمندان به آنجا می آیند.

اینجه کم در آلانیاا
ساحل اینجه کم در آلانیا

ساحل اینجه کم در آلانیا

از اسمش معلومه که یک ساحل با شن و ماسه ی ریز است، به ترکی اسم این ساحل معنی ماسه ریز میده. به عنوان بهترین ساحل با شن ریز در آنتالیا شناخته میشه.

ساحل اینجه کم در حدود 30 کیلومتری آلانیا قرار داره، یک ساحل خونوادگیست. دریایی بسیار کم عمق داره و برای کودکان نیز ایده آل است. اطراف این ساحل نیز هتل های 4 و 5 ستاره ی زیادی پیدا میکنین.

پاتارا در آنتالیا
ساحل پاتارا در آنتالیا

ساحل پاتارا

این ساحل زیبا بین کاش و فتحیه قرار داره و نکته ی جالبش ظاهر بیابونی مانندی است که داره. طول ساحل پاتارا 20 کیلومتره. برای پیاده روی و قدم زدن و خلوت کردن پیشنهاد میشه.

 

کنیالتی در آنتالیا
ساحل کنیالتی در آنتالیا

ساحل کنیالتی

در غرب شهر آنتالیا میتونین این ساحل طولانی و بی نظیر رو مشاهده کنید. در اطراف ساحل کنیالتی جاذبه های سرگرمی زیادی وجود داره، از بار و کلاب تا کافه و رستوران. همچنین پارک ساحلی بیچ پارک نیز در اینجا قرار داره که جز جاذبه های شهر آنتالیا می باشد. اگر علاقمندین علاوه بر سواحل آنتالیا با مکان های دیدنی آن آشنا شوید، این مقاله رو از دست ندهید: دیدنی های آنتالیا

مطالعه کنید  حمل و نقل عمومی آنتالیا

این لیست همچنان ادامه داره به زودی آپدیت جدیدی از سواحل آنتالیا خواهیم گذاشت، مرکز شهر آنتالیا پر از پلاژهای جذاب برای شنا است که به زودی همه رو معرفی خواهیم کرد.

به این مقاله چند ستاره میدهید؟
[کل: 21 میانگین: 5]

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات مقاله

دسته‌بندی‌:
برچسب‌ها: , , , , ,