تجارت در ترکیه

سرمایه گذاری و تجارت در ترکیه

تجارت در ترکیه که به بزرگترین دریافت کننده سرمایه گذاری مستقیم خارجی و تجارت در غرب آسیا تبدیل شده است .خرید ملک در ترکیه ( اعم از آپارتمان ، ویلا ، هتل و ملک تجاری ) علی الخصوص در آنتالیا و آلانیا و استانبول.

بازار املاک ترکیه

روند رشد سرمایه گذاری بین المللی در زمینه املاک ، در راستای درک سرمایه گذاران از امنیت سرمایه و سود حاصله از خرید مستغلات – مشارکت در پروژه های ساخت و ساز املاک ، سرعت شکل گیری تسهیلات  حقوقی را توسط بخش دولتی در بازار املاک ترکیه نمایان ساخته است .

یکی از راه های سرمایه گذاری در آنتالیا و آلانیا ی ترکیه خرید و فروش هتل میباشد .در این راستا مشارکت بخش دولتی و خصوصی ، اقدام به ساده کردن روش های اداری و تقویت حمایت از سرمایه گذاران خارجی نموده است .

روسیه و آلمان در میان سرمایه گذاران اصلی ترکیه میباشند که در پرتو توسعه سرمایه گذاری در آنتالیا و آلانیا ی ترکیه بازار خرید و فروش هتل در این شهر را رونق بسیار داده اند.

تاسیس هتل

بلک در آنتالیا دارای لاکچری ترین هتلهای دنیا بر اساس استاندارد های جهانی می باشد ، این منطقه در آنتالیا به دلیل پیشرفته بودن در زمینه گلف و امکانات مناسب جزو توریستی ترین مناطق ترکیه است ، در این منطقه زمین هایی موجود است که دولت امکانات زیادی را برای تاسیس هتلهای جدید اختصاص داده است .

آب و هوای این منطقه اجازه میدهد تا شما 12 ماه سال را در این منطقه گلف بازی کنید ، صنعت گلف توریسم در این منطقه بسیار حائز اهمیت بوده و گلف بازان زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب کرده است.

در راستای تاسیس هتل دولت ترکیه سیاستهای تسهیلاتی زیادی برای تشویق سرمایه گذاران اختصاص داده است از قبیل کاهش قیمت آب و برق و نرخ مالیات برای چندین سال متوالی.